לאטין אמריקה טראוול:

15-28.2.2017
נעמה אראל, יהודית חמו, עפרה אכמון

המפגש עם פיליפֶּה
טרוטות עיניים ירדנו בסן חוזה, אספנו את המזוודות, ויצאנו החוצה בתקווה שלא נכזבה, לראות את השלט עם שמנו מתנוסס עליו. פיליפה קיבל אותנו בחום, בחיוך ומילים טובות. הסיע אותנו לבית המלון, ישב איתנו, העביר לנו את תכנית הטיול ואת הוואוצ'רים, ענה על כל שאלותינו בסבלנות, ועשה לנו ממש קבלת פנים חמה וטובה.
בית המלון Vilas Tournon היה מספק פלוס ללילה אחד. ישנו היטב וקמנו רעננות לתחילת הטיול.

טורטוגרו
הדרך לטורטוגרו ובחזרה, הארוחה בשתי הפעמים באותו מקום (עם גן פרפרים יפה ומלא פרפרים), הסיורים בסירה , ההדרכה של קרלוס, הלינה ב – Laguna Lodge, הכל היה מצוין!
הוספנו לעצמנו סיור בסירה השכם בבוקר ב – 17.2, אף הוא עם קרלוס. בבוקר החיות פעילות יותר, וזו היתה תוספת מצוינת. קרלוס הוסיף לנו ביוזמתו וללא תוספת מחיר: הרצאה קצרה על היגוארים שפוקדים את החוף, במיוחד בזמן שהצבות באות להטיל, וסיור לילה בגן הבוטני, ובגן הצפרדעים.
המיקום של הלודג' נהדר, טיילנו גם ללא הדרכה על שפת הים בלילה ובזריחה, בגן הצפרדעים, בגן הבוטני ובשבילי הלודג' בהתבוננות בציפורים.

ארנל
לינה ב – Montechiari, בקתת עץ מקסימה ונוחה מאד. המגורים הטובים ביותר בטיול.
19.2 - היום הגדוש ביותר בטיול: סיור על גשרי ארנל התלויים בתוך יער גשם, ירידה למפל פורטונה, רחצה, ועלייה ממנו (500 מדרגות),ארוחת צהריים מצויינת, סיור בשטח ההתפרצות של הארנל ב – 1969 ובשנים שלאחר מכן עם תצפית יפה על הארנל ועל אגם ארנל, ומרחצאות טבקון עם ארוחת ערב שם.
20.2 – הטיול ללה פואז: הפעם היחידה שבה היינו רק אנחנו בלי אנשים נוספים בסיור. אולי בגלל זה קיבלנו נהג-מדריך (בכל שאר הסיורים היו נהג ומדריך). הדרך היתה יפה מאד, רוברטו עצר עבורנו במסעדת דרכים קטנה ואוטנטית, בה נהנינו מאוכל מקומי נהדר, וכן זכינו לראות המון ציפורים, כי המסעדה פתחה שולחן גם עבורן. מפל לה פז היה ברקע, ישבנו במרפסת ולא רצינו לעזוב.
הגענו ללה פואז, עם עצירה ליד מפל לה פז, הלכנו לקרייטר וראינו ענן, ירדנו למסעדה ולגן החיות/פרפרים/ציפורים הצמוד אליה, ולאחר מכן טיילנו ביער העננים לאורך זרימת המים עד למפל נוסף. טיול יפה.
21.2 – קאנופי-זיפ ליין-אומגה: היה נ ה ד ר! נהנינו מאד! כל המדריכים הצעירים פירגנו, צילמו והצטלמו איתנו. מומלץ מאד בכל גיל!!
הוספנו לעצמנו – סיור בגשרים התלויים במסלול אחר מזה שעשינו ב – 19.2, זה היה טוב ומעניין.

מונטה ורדה
הדרך למונטה ורדה היתה קשה וארוכה. נהנינו מהנסיעה עד לאגם ומהשייט על האגם. בחלוקה לאוטובוסים, לאחר השייט, היה בלגן גדול (פעם יחידה בכל הטיול), הנסיעה באוטובוס היתה ארוכה, קשה והיה חם מאד.
הגענו ללודג' שלנו מותשות, ורוניקה השאירה לנו הודעה שנתקשר אליה, אבל אנחנו ויתרנו, ואחר כך החלטנו בחיוב, בקיצור – עשינו בלגן. בסופו של עניין הרווחנו: קיבלנו ביום הזה סיור לילה בשמורה, ואת הסיור בחווה קיבלנו, למחרת אחרי הצהריים. גם מבחינת חלוקת הזמן וגם מבחינת העניין הסידור הזה היה מוצלח יותר.
לינה ב – Country Lodge, המיקום היה מוצלח עם המון ציפורים בשעות הבוקר.
22.2 – סיור לילה בשמורה. מעניין ומוצלח, ראינו הרבה חיות.
23.2 – סיור בוקר ביערות עננים נעים ומעניין. סיור אחה"צ בחווה לגידול קפה, קקאו וקנה סוכר. סיור מרתק, מעניין, מלמד וגם טעים.

מנואל אנטוניו
הדרך למנואל אנטוניו יפה מאד ועברה בנעימים.
לינה ב – Karahe. מיקום נהדר, על חוף האוקיאנוס השקט. חוף יפה מאד (טיילנו על החוף כל בוקר – נהדר) .
25.2 – סיור בשמורת מנואל אנטוניו. היה חם מאד, אבל ראינו המון קופי קפוצ'ין.
26.2 – סיור בקטמרן. סיור מאד תיירותי, לא לגמרי מספק, לא הסבירו כלום על הצמחייה ובעלי החיים, אבל היו מאד נחמדים. התאים לסיום.

לסיכום:
פעם ראשונה לשלושתנו שאנחנו מטיילות ב"טיול לנוסע העצמאי". ללא ניסיון קודם היינו קצת במתח איך הכל יתארגן, והכל התארגן נפלא!
היה דיוק רב בביצוע מבחינת השעות והארועים, נהנינו מאד מהמפגש הרב תרבותי, והרב לאומי בקבוצות המקריות שהתקבצו כל יום מחדש. ההדרכות היו, כמעט תמיד, טובות ומעניינות, והמדריכים אדיבים ומסבירי פנים. המפגש עם האוכלוסיה המקומית היה תמיד נעים ומעניין.
הטיול היה מתוכנן ברובו נכון מאד. מאחר ולא ממש התכוננו אליו, נתנו לך הנחיות מאד כלליות: ביקשנו שתהיינה הליכות, ושתהייה אומגה, וכן שיהיה זמן פנוי.
הליכות ואומגה היו, וכפי שכתבתי, אני הייתי שמחה לתוספת של אומגה או משהו דומה. בזמן הפנוי אין כל כך מה לעשות, ולכן עדיף להוסיף עוד קצת לתכנית, כלומר – כדאי לומר למטיילים שאין לאן לצאת, לבלות, או לטייל באזורים בהם לנו.
במנואל אנטוניו הזמן הפנוי היה מתאים: היה חם מידי לפעילות אינטנסיבית, והיה חוף ים עם עצי קוקוס, כיף לבלות שם.
נושא שלא היינו מוכנות אליו הוא עניין הטיפים. הסתבר לנו שמאד מקובל לתת טיפ לכל נותן שירות. התלבטנו כמה לתת, לא תמיד היה בידינו כסף קטן, זו היתה הוצאה לא מתוכננת ודי כבדה. ובנושא הכסף: אין צורך להחליף דולרים לכסף מקומי. ניתן לשלם בדולר אמריקאי בכל מקום. בחלק מהמקומות גם מחזירים את העודף בדולר, ובחלק מהמקומות הוא מוחזר בקורון.

חזרנו מאושרות, מלאות רשמים וכבר אנחנו ממליצות עליך למתעניינים שונים.
המון תודות על הכל: על התכנון המוצלח, על היחס החם והאיכפתי, על ההתארגנות המהירה תוך כדי טיול לספק עבורנו את מה שהחמצנו, בקיצור – באמת על הכל.
היה כיף אמיתי.
נעמה, עפרה ויהודית

צור קשר

• חדווה 6 הרצליה | ת.ד 5171 הרצליה | מיקוד 46151
  • 077-5505431 / 054-9754777

חברת "ספארי אינאפריקה" חברה בין לאומית המתמחה בארגון ותכנון טיולים למטייל העצמאי.
החברה מתמחה ועוסקת בתכנון וארגון מסלולים למטייל העצמאי באפריקה לרבות הסדרת כל הנוגע לטיסות, מלונות, הדרכה ועוד  למטייל העצמאי הבודד, לזוג, משפחה ו/או לקבוצות עצמאיות קטנות אשר רוצות להתארגן בעצמן ולחסוך הוצאות הטיול וכל הכרוך בארגון הביקור באפריקה.

אנו  חברה משפחתית בעלת ניסיון רב שנצבר עם השנים בתכנון מסלולים לאפריקה בארצות המובילות את התיירים בארץ ובעולם: דרום אפריקה, קניה, זנזיבר, טנזניה ועוד.
אנו מעמידים לרשותכם ידע וקשרים עם ספקים ומדריכים בכל אפריקה, דבר המהווה ביטחון וחיסכון משמעותי עבור כל אחד ואחד מהמטיילים.

למה דווקא טיולי ספאריאינאפריקה ?

אנו חברה מתמחה בארגון טיולים ומסלולים לנוסע העצמאי באפריקה, אנו מתחייבים ליחס חם ולסבלנות לאורך כל הדרך הידע, הניסיון, הקשרים והיחס שלנו הם שיעצימו את עומק החוויה הצפויה לך באפריקה.
ניסיון: אנו אנשי מקצוע בכל הקשור בטיולים בעולם לנוסע העצמאי ניסיון של קרוב ל-10 שנים,
טיילנו ביבשת ומכירים את היעדים ואת הצרכים המיוחדים של לקוחותינו בכל שלב בטיול.
ידע, קשרים וחיסכון:בשל קשרים ישירים עם ספקים בכל אפריקה דרומה, מרכזה ומזרחה.
נחסכת מלקוחותינו לפחות עמלה אחת אשר מתבטאת במאות דולרים לכל אדם ולכל יעד.
אנו חולקים עמכם ידע רב בכל הקשור להרכבת מסלולים המותאמים לתקציבכם, היכולת הגופנית, לכל מזג אוויר ברחבי דרום אמריקה ומרכזה.
גמישות:אנו מאפשרים לכל לקוח לפתח מסלול כראות עיניו ואנו מכוונים אותו לכך שיוכל להרגיש הזדהות עם המסלול והטיול אליו הוא מתחבר
יחס אישי:סבלנות, יחס חם וטיפול אישי הכול במטרה להפוך את החלום שלכם לחוויה בלתי נשכחת.

אנו מלווים צעד אחר צעד את לקוחותינו עם ניסיוננו העשיר שהצטבר
ניסיון המתבטא הן בעבודה היום-יומית מול הלקוחות והן  והעבודה השוטפת
קשרים שרקמנו ויצרנו במהלך שנים עם חברות, ספקים  ומדריכים מקומיים בדרום ומרכז אמריקה
מה אתה הנוסע מרוויח מכך
הנאה שבטיול תפור נכון לך, לתקציבך ולקצב שלך.
בביטחון המטייל ,  ומקצועיות המתבאטת בכל צעד ושעל בטיול לאפריקה.
אתה נהנה מחיסכון של מאות דולרים לכל לקוח ולקוח כבר ברגע ההזמנה כתוצא מהקשרים עם הספקים והניסיון שבתפירת טיולים מאורגנים לנוסע העצמאי.

באפשרותנו לספק מוצר המתאים לכל כיס, טיול התואם לכם, תקציבכם, יכולתכם הגופנית וסוג הטיול לו אתם מצפים. החל מרמת הלינה המסלול ועניין הפרטי שלכם בכל הקשור לאפריקה.

נשמח לתרום מניסיוננו וקשרינו ולהרכיב עבורכם וביחד עמכם טיולים מיוחדים
ולהבטיח שחווית הטיול תישאר בליבו של כל מטייל לכל חייו.

אצלנו אין מינימום אנשים, כל אחד יכול לבנות איתנו מסלול ואנחנו גמישים עם תאריכי יציאה וחזרה.
ביחד נתכנן את המסלול המותאם לכם – לכל גיל, לכל יכולת, לכל מזג אוויר, ליחיד, לזוג או לקבוצה קטנה  בתקציב התואם לכם.